Dag 10 - 12

grej
Dag 10 - Det här saknar jag : 
Jag saknar att kunna sova , vara liten och slippa tänka på döden så jag får panik, saknar även skolan lite.
Saknar min mormor oerhört mycket.

Dag 11 - Mina syskon :
Jag har 2 st syskon , 1 på bara pappas sida och 1 på både mamma o pappas sida.
Min halv bror heter Dick och är 31 (?) inte säker, har inte haft så mycket kontakt med han under min uppväxt,
men nu på senaste tiden har jag lite mer, han har en son som heter Dexter och han är såååååååå sööt.

Min andra bror heter Sebastian och han är 22 år , han har jag bra kontakt med. Älskar han. Har haft kontakt med han hela mitt liv hoppas att jag får det hela livet ut.

Dag 12 - försört något för att betala mindre :
Det har jag nog aldrig gjort. men bytt prislapp har jag gjort ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback