Hejsan

Hejsan allihoppa :)
Vet att jag inte har uppdaterat på ett bra tag, har varit hos far o lotta , elina och daniel med.
Åkte dit i tisdags kväll tror jag O_O
Sen har jag inte gjort så mycket bara umgåtts med dom osv, idag när pappa skjussade mig hem så åkte vi förbi Leons , gud så underbart gott det är då :O

Har hållit på med lite bilder idag , lite o lite ^^ har tagit ett par timmar , ska lägga upp dom här nu.
sen blir det läggdags :) booyaah
hggfhgfhtyty

fghfghfhjkhjkhjkjk

hjghjghjg
De två sista har jag gjort för ett tag sen , ska göra om dom lite mera :)

cyaa <3
Johanna Cederborg » 2011-02-14 | 21:47:12
URL: http://circuscederborg.blogg.se/

Jättefin bild på August och Alfred! <3

My » 2011-02-14 | 23:43:38

Tack så mkt :)

Jag lägger upp lite mera bilder idag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback