Alla (L) Dag

Denna dag blev som den blev, blev väkt av kim att ja skulle möta henne ^^
så jag knallade bort till konsum och sedan gick vi hem till hennes lägenhet och kollade , himla fin är den.
sen knallade jag till stan för att köpa godis o lite annat till mor , som blev inlagd på sjukhuset , hon ska vara där 3-4 dagar , träffade carro på stan så vi gick runt lite o kollade. var himla trevligt, sen gick jag hem o väntade på Mauda. vi åkte till mor och kollade läget med henne lite, bror kom sen. sen åkte sebbe o jag hem , han köpte en pizza till mig :D vilken underbar bror man har, Världens bästa bror <3 . sen har jag suttit och hållt på med bilder osv.
och nu ska jag sova för jag ska upp kl 9 klä på mig sen till sjukhuset igen för att lämna lite saker till älskade mor <3.
sen ska jag till Moster Lotta ska vara där ett par dagar slipper jag sitta ensam hemma.

Vill bara säga det att Jag har VÄRLDENS bästa mostrar, bryr sig värkligen om sin familj.
Det är så vi gör ioförsig. det känns skönt att jag har så underbar släkt.
Känner mig lite August och Alfred sjuk , får ta och lösa det problemet, åka dit någon dag nästa vecka om det inte blir något jobb då det vill säga.

Snart är det Halv 8 hos Patte o Moa , längtar dit ska bli kul och se vad dom har hittat på.
Sen är jag väldigt nyfiken på vad Agge och Sofia har hittat på när det är deras tur.
tror nog inte att det är många som har sån tur som våran släkt , eller ens har den kontakten som vi har med varandra , det är jag värkligen glad för.

Nu har jag skrivit av mig lite iallefall.

cya <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback