Tjofrejs !!

Nu är man hemma ifrån stora staden :)
de va himla trevlans , såg på inspelningen av så ska det låta :D (A)
Yeaah jag som har längtat som ett as, dom tävlande va Joacim cans , Roger pontare i ena laget.
Andra laget va , Kalle moreus och Hanna hedlund. de som vann va ;) ja du de säger ja inte haha .. xD
Sen åkte vi till Kicki och Tobbe alltid trevligt, vi körde wii hela kvällarna :D haha
och idag har jag inte gjort inte så mycket förutom att va hos Johanna och Krille,
Hängde upp tvätten och disken ;) så dom hade allt klart när de kom hem,
August somnade tidigt med.
Väldigt skönt att jag har dom så man bara tänker på dom sötnosarna och inte på dom dumma tankarna i skallen.
Kan inte säga något annat än att NI betyder väldigt mycket för mig. <3

Har gjort lite på uppgifterna jag fick.
och imorgon ska jag på arbetsinterjuv ;) alltid lika kul det.
På sibylla i folkparken. hoppas att man får de ;)
På lördag Smäller det för Frugan min ;) hon blir hela 20 år.
Ja vad ska man ge sin älskling för något då ;) de märks.
Lite kärlek kan hon få de skadar aldrig .
Men men nu ska ja se på lite
The Big Bang Theory <3

Puss hej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback