Kbt behandling och helgen som varit.

Hejsan.
Har fått besked att jag ska ingå i en behandling som heter kbt behandling.
Det går ut på att jag genom internet har kontakt med min behandlings person eller vad det heter,
och jag ska göra olika kapitell varje vecka som sen när det är klart skickas automatiskt in till den personen som jag har. så han eller hon kan läsa det som gjort. denna behandling pågär i 8 veckor.
Och denna behandling är bara till för mig, dom första kapitell är för alla som är med i denna behandling,
men resten av alla kapitell är till för mig, tex om ångest och sömnsvårigheter.

Denna helg började med att jag åkte hem till Johanna och Krille,
Vi kollade på idol och åt lite fredagsmys :)
Alfred fick ta ett bad ;) och August spydde lite :(,
men tror inte att han är sjuk, hoppas inte det iallefall.

Dagen efter så hjälpte jag till med att sonda mat till Alfred.
Sen på kvällen så blev vi bjudna på Chikago *stavning* musikalen.
Den dög att titta på, sen efter musikalen så bjöd sebbe oss på mat.
Jag åt grillad tonfisk , varm potatissallad och mangosalsa.
Det smakade lite konstigt men rätt så gott.

Så idag så åkte Sebbe och jag till Pappa ,
vi blev bjudna på Potatis,fläsk och löksås.
Sen kollade vi på Cornelis filmen.
Tyckte den var väldigt bra.

Nu orkar jag inte skriva mer. ;)

Cya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback