Hemma !!

Nu är man hemma nu då.
Ska jobba imorgon på Eneby skolan , de visste inte hur många dagar de kan bli men hoppas på många :)
Idag har jag köpt julklappar sen åkte jag hem till johanna och fixade med hennes blogg lite,
Sen kom August hem så tog jag med han ner till stan och kollade runt,
vi köpte en badanka och en röd bil , sen gick vi till Donken och åt lite mat.
Sen så fick Gullungen lite godis, eller lite och lite det blev rätt så mycket ^^.
sen så ringde dom ifrån tandläkaren och jag hade fått en ny tid den 27 december.
alltid något, vill ju inte betala ca 5000 kr för att gå till tandläkaren precis.
När jag kom hem så slog jag in julklapparna, sen körde mamma och jag ett nytt spel.
Sen fick jag min efterlängtade CHIPS påse.
På fredag ska jag åka till johanna igen ska sova över där tills på lördagen för att hjälpa till lite hos johanna och krille.
för att Krille skulle på öppet hus.
Lotta » 2010-11-11 | 00:44:27

Du är så omtänksam My och gullig som verkligen ställer upp för dina nära och kära...Älskar dig gumman! Kramar från Moster Lotta

My » 2010-11-11 | 21:36:07

tackar så mycket lotta, Vad gör man inte för släkten och dom man älskar. Älskar dig med <3 Kramar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback