Helgen :)

Denna helg har varit trevlig och skön.
började med i fredags :) hos patricia :)
sen åkte jag med Lotta hem såg på beck filmen ;)
sen dagen efter åkte Felicia och vi till busfabriken med Sofie och hennes kille.
Igår så va vi hos johanna och hon hade oriflame party :) det var himla kul och billigt ;)
sen åkte mamma och jag hem gjorde Pesto kyckling och potatis gratäng :)
Idag har jag lagat pasta och skinka sås , samt kladdkaka :)
Var på bibban idag med lånade 2 st böcker :)

Lite bilder nu då :)

Felicia på Busfabriken.


Skinksåsen



Pastan



Kladdkakan :)


Så ser det ut när jag lagar mat, Plus 1000 mer skitigare ;)


Den till höger är Twiilight bocken fast som serietidning ungefär.
och den till vänster är en spökbok :)


Cya <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback