Hejsan.

Det var ett tag sen jag skrev. men ni förstod nog att jag inte mår så bra.
denna vecka har jag haft förhör på polisen, sen lämnade in bilder osv.
Har haft kontakt med polisen typ hela veckan, men dom har varit helt underbara mot mig.
Skulle nog inte klara denna vecka utan min underbara släkt och familj samt vänner.
fick brev ifrån advokaten igår, så ska ringa dom på måndag och bestämma träff.
Mår piss just nu, men hoppas att det blir bra.
Vill bara att detta ska vara över så jag slipper denna skit,
jag som var på vägen upp sen kom detta jävla skit.
Vågar ens inte gå utanför hemmet om jag inte måste.
men kan inte bara sitta hemma för att en idiot som inte har alla hästar hemma.
Nu ska jag lyssna lite på musik o ta de lungt.

peace out. <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback