Dagens samhälle.

Hejsan, ska skriva lite om vad jag tycker om vad som har hänt de senaste dagarna.
Självmordsbombare i stockholm. man kan ju undra ifall detta var en varning, till vad som ska hända sen.
Sen så läste jag att vi hade redan fått en varning och de (svenska samhället) inte tagit hotet på allvar,
som de aldrig brukar göra.
Nu tycker jag inte så att man ska klanka ner på alla muslimer osv. men jag tror inte att jag kommer kunna känna mig säker när man är på stan eller ngt annat.
Fast iofs så ska ju endå alla kvinnor och barn dö ,
så de kanske blir som 2012 för oss iaf.
Men man kan ju undra vad de ska ha alla män till, de kommer ju endå dö ut.
eftersom de inte har kvinnor som kan föda flera.
Undrar igentligen hur många hjärnceller det finns i deras hjärnor :O .
Som jag sagt ifrån början, om inte någon religon fanns så skulle de flesta krigen minska.
Så avskaffa reliogen och pengar samt makt. så skulle inga problem finnas.
Men det är bara vad jag tror.

Nu har jag skrivit av mig lite. men vi hörs imorn. cya <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback