dag 13 - 15!

grej
Dag 13 - De här har jag gjort för att göra en kille svartsjuk :
Ja du vart ska jag börja ^^ :P har väl gjort mycket men ingen jag kan komma på, har säkert inte lyckats häller ^^
Dag 14 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 :
Hm , det var en väldigt svår fråga. Vill göra mycket i mitt liv , sluta ta medicin för ångesten.
Men lite roliga saker kanske jag ska ta upp :P
när jag är 30 ska jag ha gjort detta , åkt utomlands , gått på bartenderutbildning , skaffat jobb , flyttat hemmifrån , åka till minst ett land i varje kontinent , fast detta blev väldigt mycket att göra så jag måste välja en sak. och det är att åka jorden runt och äta deras mat.

Dag 15 - Mina drömmar :
Det är ju ungefär som på nr 14, så det är mina drömmar det med.
fast jag skulle vilja flytta utomlands och öppna ett litet fik eller ngt sånt...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback